Saya Jual Wallpaper/Langsir/Lantai/Kabinet Dapur

Tuesday, October 01, 2013

senyum dari jauh

al salam alaykum


2010: terserempak kat PD semasa Family Day kampeni lama dulu
2011: nampak kereta mereka suami isteri semasa nak teman Intan mekap kat Seksyen 7, Shah Alam
2012: dia tepon aku mintak nombor telefon classmate kami dulu

peristiwa di atas, aku salin daripada entry lama tahun-tahun sudah...


dan, untuk tahun 2013, aku ingat aku tak akan jumpa dia kat mana-mana dah...

ye la, time aku duduk Shah Alam dulu pun susah nak serempak... ni kan plak aku duduk KL kan...

hikmah sbb aku tak dapat naik awal ke tingkat atas menara jagung tu, aku pun berlegar-legar kat ruang legar menara, dan...

aku nampak dia pagi tadi di tepi tangga escalator...
dia tengah diskas dgn officemate kot...

tidak la aku pergi menego, sbb nampak serius sangat... dan aku segan pun ya jugak...

hahahaha... gila kentang!



:::Hidup ini indah jika segalanya kerana Yang Maha Esa:::

9 comments:

  1. Ya..aku tau apa rasa 'gila kentang' itu... hahahs

    ReplyDelete
  2. Kak Ma... terima kasih memahami, hehehe

    Julie... suami orang... hahahah

    ReplyDelete
  3. owh sweet la kau ni kay. hahaha.

    gila kentang tak pe, jangan rumah kentang. seram aku wei.

    ReplyDelete
  4. Tata... memang ai sweet pun hahahaha

    ReplyDelete
  5. alo lo lo lo.. aku tau. sebab tu aku puji. kalau aku jantan pun aku tackle kau. nak?


    hahahahahahah

    ReplyDelete
  6. Tata... adoi nak gelak guling2 golek2... lelaki2 sejati pun takde nak tackle... wakakaka

    ReplyDelete
  7. aku imajin kau golek² dah jadi macam ayam golek pulak. hahahahah.

    kiranya rugi la lelaki sejati tu. kan?

    ReplyDelete

Jejak bertapak...